ZAVOLÁME VÁM ZPĚT

Zavoláme Vám zpět.

Daňové poradenství

  • Častou slabinou mnoha společností je oblast daní a vedení účetnictví. Jedná se přitom o důležitou součást podnikání, která může společnosti přinést značné benefity, v případě nesprávného uchopení ovšem až existenční potíže, a to zejména v situacích, kdy si společnost nemůže dovolit kvalitní zajištění těchto služeb.

    Naše společnost pro tyto účely disponuje špičkovými specialisty poskytujícími komplexní služby v oblasti účetnictví a daňového poradenství. Služby našich odborníků využívá převážná část našich klientů. Zajistí si tak profesionální služby za zlomek reálných nákladů potřebných např. k zaměstnávání účetního či ceny za konzultace u předních daňových poradců. Odpadá rovněž nemalý náklad spojený s pořízením účetního softwaru, apod.

    Pro lepší představu, komplexní služby v oblasti účetnictví a daňového poradenství zahrnují mimo jiné následující:

    • Účtování dokladů.
    • Zpracování účetní závěrky, řádné a mimořádné účetní závěrky.
    • Kontrola správnosti účetních dokladů od Vašich partnerů.
    • Účetní konzultace, daňové poradenství včetně mezinárodního.
    • Úpravy systému účtování s reporty z účetnictví přesně dle Vašich potřeb.
    • Vystavování faktur podle Vašich pokynů.
    • Zpracování DPH a silniční daně.
    • Pravidelný reporting.
    • Upozornění na blížící se platby daní.
    • Odesílání e-mailových upomínek na pohledávky po splatnosti v pravidelných intervalech.
    • Vyplňování statistických výkazů.
    • Zpracování daňových přiznání všech typů, roční zúčtování daní.
    • Zastupování při běžné komunikaci se správcem daně, při daňových kontrolách (kontrola zpravidla probíhá v našich kancelářích, úředníkům poskytujeme zázemí).
    • Příprava dokladů pro audit, spolupráce v rámci auditu.
    • Přípravy valných hromad a zveřejnění závěrek ve sbírce listin.
    • Vyřízení potvrzení o bezdlužnosti, žádosti o povolení splátek daně nebo odklad daňové povinnosti.
    • Zajištění potvrzené kopie daňových přiznání pro banky a leasingové společnosti.
    • Příprava plateb do banky.
    • Zpracování mezd, vedení mzdových listů, měsíční přehledy pro ČSSZ a ZP.
    • Evidenční listy důchodového zabezpečení.
    • Přihlášení a odhlášení zaměstnanců.
    • Příprava a revize pracovních smluv v souladu se zákonem, personální a mzdové poradenství.
    • Vystavování potvrzení o příjmech pro sociální dávky a banky.
    • Vystavování zápočtových listů a potvrzení o zdanitelných příjmech.
    • Zastupování v daňovém řízení.
Kontakt
Tetragrammaton a.s.

IC: 026 57 023
Žitná 562/10
Praha 2 – Nové Město, 120 00

společnost zapsána v obchodním rejstříku Městského soudu
v Praze, odd. B., vložka 19630

+420 777 025 554
+420 777 775 524

Zajímá Vás více?

Další jurisdikace
KOMPLETNÍ CENÍK